مودم روتر 4G+ Cat6 LTE بی سیم و دوباند AC1200 تی پی لینک مدل Archer MR500

TP-Link Archer MR500 AC1200 Wireless Dual Band 4G+ LTE Cat6 Gigabit Modem Router

شناسه محصول : ARCHER MR500

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • نوع اتصال: بی‌سیم و باسیم
  • رابط‌‌ ها: پورت RJ-45 LAN/ شیار سیم کارت/ پورت RJ-45 WAN
  • تعداد پورت شبکه: چهار عدد گیگابیت (10/100/1000)
  • شبکه‌های قابل پشتیبانی: +3G , 4G , 4G
6%
6,400,000
6,030,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

به دنبال یک اتصال شبکه پایدار و انعطاف پذیر هستید؟ Archer MR500 هر دو را به عنوان روتر WiFi 4G+ LTE ارائه می کند. در مقایسه با روترهای سنتی WiFi، فناوری 4G+ و WiFi را ادغام می‌کند، به این معنی که MR500 مانند یک تلفن عمل می‌کند و برای دسترسی به اینترنت تنها به یک سیم‌کارت نانو نیاز دارد. وای فای پایدار را تجربه کنید و آن را با خانواده و دوستان خود در هر کجا که هستید به اشتراک بگذارید.

محصولات مرتبط

سرعت پهنای باند خود را با اینترنت پایدار 4G+ افزایش دهید
چه در حال تماشای فیلم‌های HD، دانلود کل کتابخانه‌های داده یا بازی آنلاین باشید، سرعت دانلود 300 مگابیت در ثانیه MR500 نیاز دستگاه‌های شما را برآورده می‌کند. چنین دسترسی پهنای باند سریع و مطمئن به اینترنت به لطف فناوری 4G+ Carrier Aggregation آن است که سیگنال‌های حامل مختلف را برای پهنای باند سریع‌تر ترکیب می‌کند.

وای فای دو باند قدرتمند را با همه به اشتراک بگذارید
MR500 یک شبکه قابل اعتماد و سریع ایجاد می کند که از فناوری Wi-Fi 802.11ac پشتیبانی می کند. باند 2.4 گیگاهرتز سرعتی تا 300 مگابیت در ثانیه را برای کارهای روزمره مانند ارسال ایمیل و مرور وب ارائه می کند، در حالی که باند 5 گیگاهرتز سرعتی تا 867 مگابیت در ثانیه ارائه می دهد - ایده آل برای پخش ویدیوی HD و بازی های آنلاین بدون تاخیر.

پوشش گسترده وای فای در سراسر خانه شما
با WiFi دو باند گسترده و قوی AC1200 در هر اتاق به اینترنت متصل شوید. Beamforming MR500 سیگنال ها را به سمت دستگاه های متصل شما متمرکز می کند. تقویت کننده قدرت و تقویت کننده کم نویز آن نیز قابلیت ارسال و دریافت را تقویت می کند.
که هر دوی آنها پوشش سیگنال شما را افزایش می دهند.

جریان داده های بیشتر با فناوری MU-MIMO
فناوری MU-MIMO چندین دستگاه را قادر می سازد تا به طور همزمان به اینترنت متصل شوند، زمان انتظار را کاهش می دهد، توان وای فای را برای هر دستگاه افزایش می دهد و کارایی هر جریان داده را افزایش می دهد. با پشتیبانی از MU-MIMO، Archer MR500 شبکه سریعتر، تداخل کمتر و تأخیر کمتر را در اختیار کاربران قرار می دهد.

رومینگ بدون درز با TP-Link OneMesh™
حتی زمانی که در خانه خود در حال حرکت هستید، از اتصال WiFi پایدار و کل خانه لذت ببرید. MR500 با محصولات TP-Link OneMesh برای ایجاد یک شبکه یکپارچه تحت یک نام Wi-Fi کار می کند.

پورت های گیگابیتی کامل برای اتصالات سریع
پورت های اترنت گیگابیتی کامل، اتصالات قابل اعتماد و با سرعت تاب را برای دستگاه های سیمی پرفشار مانند تلویزیون هوشمند، کنسول بازی، NAS و غیره شما فراهم می کند. MR500 همچنین یک پورت WAN سازگار با مودم های کابلی، فیبر و DSL ارائه می دهد. هنگامی که به عنوان یک روتر بی سیم تنظیم می شود، اتصال 3G/4G آن به عنوان یک نسخه پشتیبان عمل می کند تا یک اتصال اینترنتی محکم برای شما فراهم کند.

راه اندازی و مدیریت آسان
به لطف رابط وب بصری و برنامه قدرتمند Tether، Archer MR500 را در چند دقیقه راه اندازی کنید. Tether همچنین به شما امکان می دهد تنظیمات شبکه خود را از هر دستگاه Android یا iOS مدیریت کنید، از جمله کنترل های والدین و کنترل دسترسی.

*حداکثر نرخ سیگنال بی سیم، نرخ های فیزیکی است که از مشخصات استاندارد IEEE 802.11 مشتق شده است. توان عملیاتی واقعی داده‌های بی‌سیم و پوشش بی‌سیم و تعداد دستگاه‌های متصل تضمین نشده است و در نتیجه شرایط شبکه، محدودیت‌های مشتری و عوامل محیطی، از جمله مصالح ساختمانی، موانع، حجم و تراکم ترافیک، و موقعیت مشتری متفاوت خواهد بود.

نوع اتصال
بی‌سیم و باسیم
رابط‌‌ ها
پورت RJ-45 LAN/ شیار سیم کارت/ پورت RJ-45 WAN
تعداد پورت شبکه
چهار عدد گیگابیت (10/100/1000)
شبکه‌های قابل پشتیبانی
+3G , 4G , 4G
تعداد آنتن
دو آنتن
حداکثر کاربر قابل پشتیبانی
64 کاربر
امنیت بی‌سیم
64/128-bit WEP, WPA/WPA2 Personal, WPA/WPA2 Enterprise
شبکه مهمان
2.4GHz Guest Network x 1
5GHz Guest Network x 1
پهنای باند
300Mbps at 2.4 GHz
867Mbps at 5 GHz
VPN
VPN Server: PPTP VPN, OpenVPN
Security
DoS, IPv4 SPI Firewall, IPv6 Firewall, IP and MAC Address Binding, Access Control, Service Filtering
مدیریت
TP-Link Cloud, Local Management, Remote Management
DHCP
Server, DHCP Client List, Address Reservation
Port Forwarding
ALG, Virtual Server, Port Triggering, UPnP, DMZ
Dynamic DNS
TP-Link, DynDns, NO-IP
محتویات بسته
4G+ Cat6 300 Mbps LTE AC1200 Wireless Dual Band Gigabit Router Archer MR500
Power Adapter
RJ45 Ethernet Cable
Quick Installation Guide

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...