مودم روتر VDSL/ ADSL دوبانده D-Link DSL-X1852E AX1800 Wi-Fi 6

Dual Band Wireless AX1800 VDSL2 / ADSL2+ Modem Router with VOIP DSL-X1852E

گارانتی : 12 ماهه شرکتی

شناسه محصول : DSL-X1852E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
نوع
ویژگی‌های محصول
  • تعداد آنتن: 4 عدد
  • تعداد پورت LAN: 4 پورت گیگابیتی
  • باند فرکانسی: 2.4 و 5 گیگاهرتز
  • آنتن ها: 2.4G: External / 5dBi x 2 5G: External / 5dBi x 2
7,100,000 تومان
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
تعداد
کمی صبر کنید...

مودم روتر دی لینک D-Link مدل DSL-X1852E AX1800 با چهار آنتن از فناوری پیشرفته دسترسی چندگانه تقسیم فرکانس متعامد (OFDMA) Wi-Fi 6 استفاده می کند.این مودم چهار آنتنه با فناوری Wi-Fi 6، DSL-X1852E از نسخه چند کاربره OFDMA و MU-MIMO برای کارایی بهتر انتقال‌های بالادستی و پایین‌دستی استفاده می‌کند، برخلاف فناوری قبلی Wi-Fi 5 که MU-MIMO تنها می‌توانست به طور همزمان در انتقال‌های پایین‌دستی کار کند.این ترکیب ظرفیت، پوشش و عملکرد را در محیط های با تراکم فوق العاده بالا به شدت افزایش می دهد.4 آنتن‌ با بهره بالا، تقویت‌کننده‌های داخلی و فناوری شکل‌دهی پرتو به DSL-X1852E اجازه می‌دهد تا دسترسی Wi-Fi شما را افزایش دهد.سیگنال قوی‌تری را در جهت دستگاه‌های خود متمرکز کنید تا از تجربه Wi-Fi قوی‌تر، سریع‌تر و مطمئن‌تر اطمینان حاصل کنید.

محصولات مرتبط

اتصال سریع و قابل اعتماد برای خانه شما

شبکه خانگی خود را با سرعت و قابلیت اطمینان بی نظیر ارتقا دهید. روتر مودم پیشرفته ما عصر سرعت Wireless AX1800 را آغاز می کند و زندگی دیجیتال شما را با اتصال سریع و کارآمد تنظیم می کند. از پخش جریانی صاف HD، تماس‌های اینترنتی واضح و مرور بی‌وقفه از هر اتاقی لذت ببرید. با فناوری دو باند و چندین پورت اترنت گیگابیتی، خانه شما به مرکز اتصال یکپارچه برای همه دستگاه‌های شما – امروز، فردا و فراتر از آن – تبدیل می‌شود. یک شبکه شیک و کاربرپسند را که برای خانواده‌های باهوش و متصل طراحی شده است، بپذیرید.




تماس بدون دردسر با فناوری پیشرفته VoIP

با مودم روتر پیشرفته ما از قدرت فناوری پیشرفته Voice over IP استفاده کنید. برای سازگاری با خدمات تلفن پیشرو در صنعت طراحی شده است و ارتباطات قابل اعتماد را برای خانه یا محل کار شما تضمین می کند. برای تماس‌های VoIP با کیفیت بالا، یک تلفن استاندارد را به پورت FXS متصل کنید و از اتصال اینترنت قوی در همه دستگاه‌ها لذت ببرید تا اطمینان حاصل شود که همه با سرعت و سهولت در ارتباط هستند.





اینترنت قابل اعتماد با پشتیبانی خودکار Failover

با روتر مودم بی‌سیم DSL-X1852E دو باند D-Link، دروازه‌ای برای دسترسی دائم به اینترنت، از آرامش خاطر لذت ببرید. با مودم داخلی VDSL/ADSL برای اتصال پرسرعت و اترنت گیگابیتی اضافی و یک پورت USB که از آداپتور USB 4G LTE (DWM-222) پشتیبانی می‌کند، از اتصال ثابت از بازگشت خودکار به دستگاه خود محافظت می‌کنید. اتصال پشتیبان از پیش تعریف شده




دسترسی Wi-Fi خود را به حداکثر برسانید

با DSL-X1852E پوشش بی سیم کامل خانه را دریافت کنید. تقویت‌کننده‌های پرقدرت و آنتن‌های با بهره بالا که با دقت مهندسی شده‌اند، به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مناطق مرده را به حداقل می‌رسانند و دسترسی را در هر فضایی گسترش می‌دهند، و وای‌فای قوی و قابل اعتماد را در جایی که بیشتر به آن نیاز دارید، تضمین می‌کنند. عملکرد سیگنال برتر بهترین اتصال را برای همه دستگاه های شما نوید می دهد.


تعداد آنتن
4 عدد
تعداد پورت LAN
4 پورت گیگابیتی
باند فرکانسی
2.4 و 5 گیگاهرتز
آنتن ها
2.4G: External / 5dBi x 2
5G: External / 5dBi x 2
تعداد پورت USB
یک عدد USB 3.0
پورت VoIP
دو عدد FXS

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...